بسوی حقیقت

مطالب و مقالات علمی نجومی موجودات فرا زمینی

بسوی حقیقت

مطالب و مقالات علمی نجومی موجودات فرا زمینی

آیا در حال نزدیک شدن به پایانی سخت هستیم؟

زلزله شدید ژاپن و همچونین زلزله های متحدد در لیبی ایلات متحده و فوران های اتشفشان و ایجاد سونامی بیش از حد معمول در این مناطق و همچونین تورنادو (گرداب) بسیار بزرگ که در همین ماه اتفاق افتاد در مکزیک که همه گی اینها و شاید بیشتر از این وقایع بترتیب در میان سال های 2010 به بعد روی داده ما را بفکر می اندازد که چرا هر وقت نزدیک تر به تاریخ 2012 می شویم این وقایق بیش از پیش اتفاق می افتد و به چشم می آیند و نیز مرگ پرندگان و حیوانات دنیا را لارزاند و هچونان این اتفاق خاتمه نیافته است ...


شما در این خصوص چه نظری دارید آیا ما به پایان نزدیک می شویم و یا تفاقاتی که بسیار شدیدتر می شود هیچ ربطی به پایان دنیا ندارد و کار هارپ و زمینیان است؟

نظرات 3 + ارسال نظر
احمد چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://ganjeh.blogsky.com

1- به بلاگ اسکای خوش اومدی
2- مدار زمین به صورت دوره ای هر چندهزار سال یکبار بین حالات بیضی و دایره ای تغییر شکل میدهد که باعث تغییرات شدید آب و هوایی میشود. الان هم زمین تو مدار بیضی شکل هست. در ضمن طبق یک شبیه سازی کامپیوتری و تحقیقات زمین شناسی قطبهای زمین بصورت دوره ای جابجا میشوند. یعنی حدود 200000 سال پیش خورشید از غرب طلوع میکرده و اگر کلمه poleshift را بگردی متوجه میشی که این جابجایی قطب که ممکنه چندصد سال طول بکشه از الان تاثیرات خودش رو گذاشته باشه.

احمد چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://ganjeh.blogsky.com

در کنار تمامی این بحرانها انسان هم نقش مضاعفی دارد که میتواند آغازگر پروژه ای با عنوان جنگ آرماگدون میباشد که در اصل هدف آن کاهش شدید جمعیت و برون رفت از بحران انفجار جمعیتی میباشد.

توی وبلاگم یک فیلم مستند جالب گذاشتم که تنها به موضوع انفجار جمعیت میپردازد و ربطی به آرماگدون ندارد.

Fattah دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ق.ظ

منشائ فضایی کرم روباه در سوئد !

در وبلاگها و سایتهای فارسی مطلبی نیافتم که این مطلب را نوشته باشد. در زمستان 2011 نوعی کرم معده روباه در استان وستمانلاند سوئد پیدا شد که بسیار خطرناک بود. روباهها یکی پس از دیگری میمردند و محققان هشدار داده بودند که حتی عبور کردن ازکنار مدفوع روباه بیمار هم خطرناک است و میتواند انسان را آلوده کند و سپس مرگ !!!

حال جالب اینجاست که این کرم برای اولین بار کشف شد و تا 2011 در روی کره زمین این کرم ثبت نشده بود. آیا این هم منشائ فضایی دارد یا نوعی اسلحه ساخت بشر است ?!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد