بسوی حقیقت

مطالب و مقالات علمی نجومی موجودات فرا زمینی

بسوی حقیقت

مطالب و مقالات علمی نجومی موجودات فرا زمینی

اوباما – تحقیق در مورد واقعه رازول

اوباما – تحقیق در مورد واقعه رازول و محققان خشمگین!


اوباما امروز یعنی 27 می 2011 در جمع میلیون ها تن از محققان علوم یوفولوژی و نیز علم بشقاب پرنده شناسی چنین سخن گفت که ما در مورد واقعه رازول و هرآنچه اتفاق افتاده است تحقیقات گسترده ای را انجام خواهیم داد. اوباما بدین ترتیب دوباره دست بعمل شد و با میلیون ها تن از محققان وارد مذاکره شد. در این میان و بعد اکران این مذاکره بسیاری از وبلاگ های در رابطه با ماورا شوکه زده شده و خواهان جواب دادن بدین سوال هستند که چرا رئیس جمهور وقت آمریکا اوباما خواهان دسترسی به تحقیاتی است در مورد واقعه رازول ، در این میان ظاهر و آشکار است که چرا دولت انگلیس به وی لقب alac هوشمند را می دهند و قصد وی از این کار این است که مسائل واقعی و جدی را از مسائل پیش پا افتاده و خرافت در مورد واقعه رازول جدا کند و مانع جلوگیری ادغام حقایق در شوخی شود.
در این راستا اوباما می خواهد بداند که آنچه در واقعه رازول اتفاق افتاده است چه بود ایا فقط یک افسانه و یا داستان نهفته ای در این میان وجود دارد؟ ما گمراه شده ایم و فقط ماه باعث وقوع چنین حادثه ای بوده است؟
رئیس جمهور اوباما می گوید که اگر چیزی مخفی نگه داشته شده است باید آشکار گردد . و تلاش شده است که پنهان کاری های کاخ سفید بصورت علنی نمایان گردد. و در انتها وی اظهار دارد که فریب مردم و شوخی ضربه زدن به آرمان های محققان در مورد بشقاب پرندگان و رسیدن به حقایق در مورد واقعه رازول است.
منبع: یوفو بلوگر
نظرات 1 + ارسال نظر
معین یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://WWW.GUNUFO.PARSIBLOG.COM

اخه اگر هم اشکار شود به ما که حقیقتو نمیگن.اگر بگن اون موقع خوبه.راستی چرا عکسهای وبلاگتو فیلتر کردن.؟!!!چیزی که غیر اخلاقی باشه نیست که.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد